Friday 2 May 2014

GANGNAM STATION, SHAH ALAM.

강남역, 샤 알람.



Dari Thai ke Arab...kali ni kita terbang ke Korea plak untuk menikmati hidangan korea....huhuhu. review kali ni ctew pasal sebuah restoran makanan korea yang terletak di LAMAN SARI,SHAH ALAM... berdekatan dengan PKNS. 

memandang pegaruh kuat dari K-pop a.k.a running man...hahaha..so kita plan malam tu nak makan makanan korea, so untuk menuju ke laman sari shah alam tu mengambil masa lebih kurang 35minit kalau tiada kesesakan lalu lintas dari Sg Besi. kita memilih GANGNAM STATION di shah alam ni disebabkan restoran adalah HALAL, tu yang penting skali. sebab ada setengah restoran korea yang tak halal dan menimbulkan keraguan disitu. so restoran ni memang halal. 

Jom terjah.....



 *** bulgogi / udo - seafood / side dish

okay...untuk yang bulgogi tu memang rekemen lar sebab memang sedap dan banyak..amikkk kow satu periuk..actually tu untuk 3-4 orang makan...tapi kita datang berdua dengan inciksomi...tapi jangan risau...habis kami kerjakan. untuk udo tu disertakan dengan nasi putih..sedap..nyum2. side dish tu ada 6 set...paling best boleh refill balik... kita paling suka kerang dan kacang...memang sedap.

Suasana dalam restoran tu more to santai,kita juga disajikan dengan siaran ctew RUNNING MAN.... 

REVIEW :

MAKANAN : 4 / 5
HARGA : 3 / 5
SUASANA : 3 / 5
LAYANAN : 3.5 / 5

overall okaylar....mungkin boleh cari lagi dan rasa makanan korean di tempat lain plak...  

picture - mikcure





잘 먹겠습니다!

1 comment: