Friday 2 May 2014

QASAR SABA , SENTUL.

Harini kita buat review restoran jer ek, memandangkan perut lapor..tu yang dok review restoran jer....hehehe....okay kali ni kita pergi ke restoran Arab lar....inciksomi mengidam makan nasi arab....so kita pun cari mencari restoran arab yang dekat dan agak berpatutan harganya..... (almaklum masa tu ujung bulan....faham2lar tapi nafsu makan tetap tinggi..hehehe).

let check it out.....

restoran QASAR SABA ni betul-betul dekat dengan UTC sentul dan tasik titiwangsa, ala dulu restoran adalah ikan bakar sekinchan....sekarang dah tukar restoran Arab, sebab apa....haaa kita tak taw lar plak kan. memang senang nak cari restoran ni. so jom kita tengok apa yang kita pilih pada malam tu....


                   *** kita pilih tiga menu....satu nasi mandy ayam / satu kebab / satu roti arab (ni xde dlm picture)

hidangan makanan agak besar, macam roti arab tu...memang besar..boleh makan 3 orang kot...lepas tu kebab tu pon dah ada roti sekali berserta kuah kari yang agak masam-masam. untuk nasi mandy tu memang sedap... semua set makanan disertakan kuah...so tak payah nak add on yer...=) 

harga makanan agak murah berbanding dengan restoran arab yang pernah kita pergi. mungkin restoran ni tak sefemes ames restoran lain. tapi ada potensi nak bersaing dengan restoran yang terkenal tu sebab harga sgt murah!!!

review :

makanan : 4 / 5
harga : 4 / 5
suasana restoran : 2.5 / 5
layanan : 3 / 5

*** parking kereta ada disediakan di belakang restoran ini, jika dari UTC sentul, anda akan jumpa parking restoran dahulu. sebab parking di depan restoran sangat terhad disebabkan restoran ini betul-betul di tepi jalan dan trafik light.

picture - mikcure....

                             

selamat menjamu...=)

2 comments:

  1. Sedappp ke geng???? nk try lah boleh lawan ke nga Wadi Hadramawt Jalan Ampang, lg terbaik..............

    ReplyDelete
  2. cedapppp......wadi lagi cedap...hehehe

    ReplyDelete