Tuesday, 18 December 2012

Toys oh Toys


Arini dh lamer x bekemas barang2 dlm bilik ke 3 tue...bilik ke3 tu kami wat bilik study a.k.a storez, tp dh lamer x berstudy sbb dh x study lageee...incik somi pon dh jarang bawak lek keje2 opes yer...(mane x yer...cik puan isteri dh bg amaran...keje opes xle bawak lek umah..setelkan kat opes jer...hehehe)...bkn marah cume jgn biasekan..nnt lelame terbiasa plak kan... tp tue bukan topikyer arini...arini nak ctew patung2 supe hero kesayangan incik somi nie... incik somi kaki ptg2 super hero..sejak zaman bujang lage...mmg itular hobi dia, kekadang kalu dating 3 4 jam kat kedai ptg2 tue jer...beli yer xde lar kerap...tp incik somi akan pegi survey 2 3 tempat...pas2 tgk 4 5 kali...br beli..yg meneman yer ni ha x tahan plak kan...ehmmm...(sabo jer lar..tp xper lar...kte bg sokongan kat dia...bkn keluar duit pon kan..hekhek) selalu incik somi beli kat time square... petaling..kedai2 yg dia slalu bawak dan beli patung2 tue semua...incik somi ni xpernah beli gune online...sbb dia nk tengok sendiri n dah puas ati baru beli kateye lar.... so nie picture mikture yg sempat kte amek mase kemas bilik nie ha....huhuhu....


                                                            BANYAK BURUNG BERTERBANGAN,
                                                           BURUNG BAYAN, BURUNG MERPATI,
                                                KEPENTINGAN HOBI AMAT MENGUNTUNGKAN,
                                                    FAEDAH DAN KEBAIKAN KITA MANFAATI.



                                              Nielar toys2 kesayangan incik somi


                         
  




                                           CAPTEN AMERIKA.....fav toys incik..hehehe



                   Nie plak...toys pertame yang incik somi beli...kalu tak silap RM400++ kot


                                                        Nie plak toys yang paling mahal ckit dari yang len


Tujuan hobi adalah untuk memenuhi minat dan mendapat keseronokan, bukan mendapat pulangan.  tetapi kalu kite pikir jauh ckit..mungkin ia boleh dijadikan pulangan pada masa hadapan...mungkin kah???? terdapat pelbagai jenis hobi seperti mengumpul, membuat, membaiki, bermain dan pendidikan dewasa.....so anda yang bagaimana? tepuk dada taya selera... =) 

Tp yang masalahyer..diri sendiri ni..tak tahu lar apa yang minat nak di jadikan hobi...hehehehe.....mungkin hobi memasak....mungkin....kte cube praktikan...so nnt kte same2 lihat bagaimana hasilyer...hehehe



sekian, jumpe lageee.... =)



No comments:

Post a Comment